fredag 16 april 2010

Kalla händer och idolbild

Det är fortfarande för kallt om händerna tycker jag, speciellt på morgon när hästarna ska ut, halvvantar kan man nog aldrig få för många av.
Jag har fått så många frågor om hur jag ser ut?? Jag är tjock och vacker brukar jag svara då för det finns inga fula människor utseendemässigt. Men visst får ni titta på mig , snabbt övergav jag det där med att försöka plåta sig själv, inget bra resultat. Sen kom jag på den smarta ideen att plåta i spegeln hmmm, trodde ideen var smart i alla fall. Fortsättning följer när någon kommit hem och kan plåta, Må gott alla vackra människor.

10 kommentarer:

Eva sa...

hej du vackra människa ! Tycker ditt hår ser ljusare ut än på tidigare bild,har du slingat.

Jag ska iväg nästa vecka och klippa mej,sen blir det slingor i det "råttfärgade" barret !

Trevlig Helg !

mosteringalisa sa...

Jag är övertygad om att du är jättesnygg,halvvantarna är också jättesnygga.
Ha en trevlig helg!

Astrid sa...

Jag tycker alla glada personer är vackra. Glada ögon är vackert!!
Nej, jag har ingen chokladkaka hemma, bara tomma omslagspapper. Men det gör inget, snön är väck igen :D
Imorron har jag säkert choklad, mörk med många procent....mmm

Maritas Maskor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Renée sa...

Man har ju alltid en bild av hur någon ser ut och min bild av dig var att du var väldigt lång och hade mörkt långt hår! Kvittar ju egentligen hur man ser ut bara man är snäll eller hur? Jag gillar dig hur du än ser ut, fortsätt vara DU!

Maritas Maskor sa...

Hej Sunna!
Kul att få en glimt av dig i spegeln!
Kom ihåg att du är bra som du är, oavsett kilon för mycket eller för lite!
Väldigt snygga halvvantar! Ser härliga ut och det behövs ju fortfarande när vädret inte än är så där varmt som man önskar, men det kommer!
Ha en skön helg!
Kram, Marita

Rosenvante sa...

Visst det Sunna, det står en gloria glans omkring dig.

IA Nyckelpiga sa...

Du är en fin människa. Och vacker!! Den vackerheten som kommer innifrán. Hur den ser ut pá utsidan spelar mindre roll.
Du fár mej ofta att le och ibland att asgarva. Det är bra.

Mia stickar sa...

Håller med Rosenvatne, du har som en glorias glans runt om dig! Kan inte tänka mig annat än att du är vacker!

Mia sa...

Tjena snygging! Du är det vackraste som finns! Jag är nyvaken och seg men glad när jag ser dej! Ses vi på onsdag? Sista rycket! Kramar