måndag 10 december 2012

varma fötter

 Ulrika på sticka mera delade så generöst ut ett gratismönster på finfina raggisar med flätor, Ett riktigt bra mönster, jag stickade mina i garnet 7 bröder från Novita.
 Annars fortsätter jag med min mönsterkonstruktion, och jag blir faktiskt mer och mer nöjd, snart är jag klar,
Före och efter tvättmaskin, virkade och tovade, måste gå att få ihop ett bra mönster
sen en omgång med hundkardan för att fluffa till dem lite, och de här satt som en smäck
Må gott

5 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga Du!
Christina

Mia sa...

Vad fina tofflor du gör! Så bra att garnet kom till användning, det var ju så snygg färg! Ha det gott!

Pysselfarmor sa...

Ska bara....avsluta litet innan jag tar itu med ett par sockor till.
Jistarns så gosiga tofflorna ser ut.Jag läste om att det blir så bra att rugga upp med hundborste så en sådan har jag införskaffat förra veckan.

Ha det bäst!

Ozas Pysselverkstad sa...

Hej !

Vilka fina strumpor. Jag har en utlottning på min blogg om du vill vinna mera mönster.
mvh
ÅSa

sanna sa...

fina, lite tomte stuk över dom