lördag 9 maj 2009

Min kompis brevbäraren

Dessa dagar är så himla kul när man kommer ut i brevlådan och det finns tre paket till mig!
Mias bok har äntligen kommit och från "galen i garn" kom det två härliga nystan och mönster på pulsvärmare, samt en liten present, har ni sett längden på stickorna? Så perfekt till en tumme.
Sen fick jag det största nystanet jag någonsin sett, 5 hg på ett nysta! går nog åt att nysta om men det är väl ok, färgen och kvaliten var ok.
Nu ska vi ut i solen ,Tack för alla snälla och glada tillrop om vår valpbebis, Tjingeling.

11 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, jag väntar också på Mias bok. Vilka härliga paket!
Ha en riktigt trevlig helg!

Sofia-Sobeide sa...

Alltid trevligt med paket! Jag beställde boken igår + en annan amigurumi bok så nästa vecka får jag också paket :D

Mia stickar sa...

Har också beställt Mias bok och jag längtar!

Häxan Sytant sa...

Jag blir så avundsjuk på alla som har fått sin bok. Min är skickad men har inte kommit, och på måndag morgon reser jag bort. Jag får vänta en vecka till på min bok :(

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Här är ytterligare en som väntar på Mias bok :)
Fick sms om att den gått med posten igår så antagligen så kommer den i veckan.

Det där nystanet var verkligen stort :-0

ha en skön helg!

Eva sa...

Oj ! villket maffigt nystan,vad ska det månde bliva av detta ? spetsstickade sockar !

Det är ju jobbigast i början med valp innan man vant sej med det igen.....ler ! men det är roligt oxå.

Kramar !

Rosenvante sa...

Oj, det var inte dåligt vad som hamnade i brevlådan. Visst är det konstigt att allt ska komma samma dag. Så hade jag också när jag fick från Tradera köp och från kaffe & garnbytet.
Visst är det bra när man bor som du och jag, att bara öppna dörren och ut med valpen direkt på gräsmattan. Det är så mycket enklare och för oss gick det jättefort att få Ines rumsren.

Astrid sa...

Wow vilket nystan! Undrar var man får tag på såna? Och vilka gulliga djur du har där till höger. Flamingokvintetten är ju suverän!!

Efwa - Medea sa...

Visst är det kul att få paket. Jag blev glad igår när jag fick en inredningstidning på posten. Första posten sen jag flyttade till Provence. Ska bli kul att se om det kommer garn nån gång också. =)
Ha en fortsatt skön helg.

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Boken verkar så fin!

Pixi sa...

ohh vad kul med paket!!!iiii Kram =)