tisdag 13 mars 2012

Kärlekshelg

Ni kan inte ana vilken helg jag haft, en resa till Stockholm som var helt magisk! Jag fick börja med sminkning av ett riktigt proffs, jisses så vacker jag blev
Sen färganalys i ett smickrande provrum som slutade med lite nya kläder
Och fortsatte med en makalös middag och ni vet Lady & Lufsen va...det här var bella notte.....
Sen blev det chinateatern och Dirty dancing.. åhhh vad ska man säga...jag är kääääär
Sen avslutades helgen på ett hotellrum...med en ros på kudden och..........
YEES
Må gott för det gör jag, vilken batteriladdare

16 kommentarer:

AnJa sa...

En toppehelg verkar du ha haft! Sånt gör gott i både kropp och själ :-)

Mia stickar sa...

Vilken helg och så fin du blev! Den helgen var du värd!

Pernilla sa...

Man borde unna sig något sånt lite oftare. Det är vi värda.

Astrid sa...

Vilken helg!
Lyx från början till slut! Härligt.

IA Nyckelpiga sa...

DU ÄR alltid mycket fin!
Härligt med en sán helg. Det skulle man behöve emellanát.

Ronja sa...

Vad härligt!! :)

sv. Jag har läst lite om det där att man kan vrida maskorna. Vad menas med det? =)
Kram

Stick-kine sa...

Vilken helg du haft! Förstår att du svävar på moln, vilken inledning på våren! Grattis!

Missen sa...

Det lät underbart, lyckliga dig och det är du värd/Kram Marie

Mia sa...

Precis vad ni behövde <3 Kramar ses på lördag

Maritas Maskor sa...

Vad gör man för att få en sån helg...??
Så fin du är!! Måste ha varit hellyxigt att bli så ompysslad :)
Jag förstår att du är helt uppfylld av allt roligt!

Sofia-Sobeide sa...

Vilken underbar helg du har haft! :)

Pysselfarmor sa...

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm så underbart!
och vädret var ju också härligt!

Rosenvante sa...

Oj, vilken lyx och det är du ju värd.
Så kul att få bli sminkad och få hjälp med färgerna, fick du aha upplevelser.

mosteringalisa sa...

Lyckliga dej!,och vad fin du blev!

Norrstickan sa...

Vilken underbar helg!

Pärlmudden sa...

Vilken underbar helg!! Det var du värd! Jag är bara lite lite(nej okej då, MYCKET) avundsjuk!
Vad behöver man göra för att få en sån helg??
kram kram