fredag 2 mars 2012

Sjal och YP

Äntligen blev den då klar, så urbota tråkig sjal och stora grova otympliga stickor, men garnet var underbart och sjalen känns som silke runt halsen.
Ibland när jag jobbar natt så kan vi ha det lite lugnt mellan varven...vi har ju tillgång till dator och jag hade hört talas om Yarn paradise, tydligen ett ställe där man kunde köpa garn jättebilligt och få det hemkört till dörren.............den natten var i alla fall inte lönsam att jobba, så mycket kan jag erkänna och så visar jag resten en annan dag....när det gått ett par dagar och ni har glömt den här bilden...
Må gott

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Jag har dyra dagar när jag vabbar - då har jag tid att sitta vid datorn och kolla runt. Så jag känner igen mig (-:

Mia sa...

Haha, har du beställt ännumer! Jag har inte hunnit med att kolla in den sidan än. Behöver hjälp med sjalen vi köpte sist. Kanske vi kan ses. Ledig onsdag. Kramar

Manduzana stickar sa...

Haha, så tokigt det kan bli när man jobbar natt.

Mia stickar sa...

Det där stället är verkligen ett garnparadis! Ska bli kul att se garnerna uppstickade och höra vad du tyckt om det. Det finns så mycke där att välja på! Stickar en tub nu med garn därigfrån!

Pysselfarmor sa...

Oj oj vilket paradis...jaha då får man ge sig dit