onsdag 31 mars 2010

Isolerad och belägrad

Idag skulle jag visa er min nya ide, min nya kollektion och påskpyntet jag fått ihop, skryta med awarden jag fått, TACK, men jag är isolerad, belägrad, frustrerad, ledsen och förbannad.
Datakrasch av större slag, trojanska hästar i massupplaga, (förba..e jä..lar att yngla av sig).
Husets alla datorer befinner sig just nu hos vår räddare, trojankiller, alla virus skräck, vårt dataproffs nr 1, Vilken tur vi har honom. Han kommer fixa min dator det vet jag..
Men jag saknar min dator, jag saknar er.. massor...snyft..
På kvasten, från mobilen
Sunna

29 kommentarer:

MinaStickor sa...

Jag hoppas verkligen att datakillen kan fixa dina bekymmer. Väntar med spänning på det du ville visat ikväll. Mvh Marie

Mia stickar sa...

Kan du flyga förbi här kan vi göra sällskap? Har ägnat hela kvällen åt att trimma den!

Cecilia sa...

Åh, man blir så arg och irriterad. Datorer som inte funkar är eländigt!
Väntar med spänning på vad du skulle visa!

Marie sa...

Vet precis hur frusterande det är utan dator. Hoppas att det ordnar sig. Ta det lugnt på kvasten och glad påsk! Kanske ses vi på vägen till blåkulla ;)

Monica Hansen sa...

Så trist! Tur att du får plats med mobilen på kvasten, Glad Påsk!

mosteringalisa sa...

Trist,hoppas det löser sig till påsk.
Glad påsk!

svartanova sa...

Åh, vad nyfiken jag blev på din nya kollektion!
Så tråkigt när tekniken rasar.
Jag hoppas och tror att du kommer tillbaka före påsk, men om inte så önskar jag redan nu en skön början på påsken!

Ninni sa...

Oh no! Datakrasch är aldrig roligt. Jag fick virus på min dator förrförra veckan. Fick bort det tillslut men det tar tid och energi. Hoppas du får tillbaka datorn snart om inte så får du ha en underbar påsk och njuta av ledig tid istället om du är ledig :) Datorn har en tendens att sluka mycket tid. Ska bli spännande att se din nya kollektion och påskpyntet. Kram kram

Rosenvante sa...

Trodde först nån fånge låst in dig i en cell eller nått, men ta mi tusan. Det här är värre.
Hoppas verkligen trojankiller kan få ut dig snart igen.
Om vi inte ses i kväll så får du ha en skön påsk.
Kram

Sofia-Sobeide sa...

Huu, så hmeskt :(. Hoppas det fixar sig med datorerna!

Glad påsk!

fale artut sa...

Huvvaligen!!!! Glad Påsk i alla fall!

Susilull sa...

Stackare, hoppas flygturen piggar upp!
Du har något att hämta på min blogg!

Glad Påsk på dej!

Jullan sa...

Förstår precis hur du känner! Vår kraschade i julas, men det ordnade sig.
Hoppas du får en härlig tur till blåkulla!!!

P.S Nu är sockorna klara och de blev sååå fina! Tusen tack för hjälpen!
Kram

Soili sa...

Oj va frustrerande.
Hoppas att det ordna sej.
Glad Påsk.

Eva sa...

Huvva ! hoppas datakillen får till era datorer.
har skickat ett mail t din arb.mail !

Glad Påsk Kramar !

Bonnakäringen sa...

Också jag håller alla tummarna för att du snart e tillbaka i zyberrymden igen bland alla oss andra "Käringar", och en och annan "Gube"... ;-)

Ps: Entrelac e inte svårt, jag lovar, bara lite pyssligt... Vill du ha ett "nothäfte"...? ;-)
I så fall, mejla...

Kram och Glad Påsk...

Samtal från min trädgård sa...

Ja, de springer fort de hästarna. Fick dem också för ett år sedan och det var bara att betala för "uppstädningen" av datorerna.
Glad påsk!

Anette sa...

Stackars dej! Hoppas du är tillbaka snart. Glad Påsk!

Assi sa...

Du har en award att hämta hos mig!
Assi

Mia sa...

Hoppas påsken varit bra hos er, här har jag varit väldigt osocial, men helgen gott väldigt bra! Ska vi göra ett nytt försök på onsdag med gympan? Kram på dej!

The Willow Fairy sa...

Säger bara en sak - Linux/ubuntu ...

Evfa/Nystverket sa...

Oj vilken otur med trojaner, blä.

Men jag hade ingen kudde att slakta...

//Evfa

Renée sa...

Jäkla skit så trist! Hoppas du får din kära dator tillbaka snart!

Nina BF sa...

Jag älskar dina figurer! och du har nåt att hämta på min blogg... (www.ninashorna.blogspot.com)

svartanova sa...

Du är väl för härlig, vilkan underbart varm kommentar du lämnade hos mig! Jag kikar då och då på den och fylls av glädje och energi.
Stor kram till dig!


A

Therese - Pyssel och Design sa...

Nej vad trist med datakrasch! Man blir ju smått tokig på att inte kunna surfa runt på bloggar och hålla sig uppdaterad.
Hoppas att det löser sig snart!

Metta sa...

Lider verkligen med dig och förstår att du känner dig isolerad. Datakrasch är något man inte önskar. Hoppas det löser sig för dig och att du snart är tillbaka på nätet!

Eva sa...

Kikar in och önskar dej en trevlig Helg !

IA Nyckelpiga sa...

Fár du nágon ordning pá Trojanerna? tycker att det räcker med din egen häst. Du saknas pá bloggen. Hoppas att du har det bra!