tisdag 18 augusti 2009

Rik


Jag är rik, rik på bloggvänner och jag är så evigt tacksam och glad att jag mötte er alla. Jag har fått så enormt fina överraskningar både i min mail och brevlåda. Fina paket, roliga mönster, skojiga historier mmm. Jag får så himla fina kommentarer, stöd och råd och gensvaret finns direkt så fort jag utannonserar ett problem eller frågor.
Ni fantastiska kvinnor, hur ska man kunna tacka? Jag tycker så mycket om er alla och ni förgyller verkligen tillvaron så jag önskar vi kommer få många år tillsammans i bloggvärlden.
Må gott och TACK

17 kommentarer:

svartanova sa...

Å vad fint skrivet! Jag förstår hur du känner, för mig är det också fantastiskt!

Du ska ha ett stort tack själv!

Kram Annelie

Susilull sa...

Jag tar åt mig av ditt fina inlägg och säger; tack det samma!!
Bloggvärlden har verkligen givit en extra "kick" i vardagslivet!

Kram och ha det bra!

Soili sa...

Bloggvärlden är härlig med alla vänner,den förgyller min pensionärs vardag.Jag tar till mej av dina vackra ord.
Dom som inte har blogg förstår inte hur trevligt det är.Hoppas att du har användning av tidningsurklippen.
En stor kram kommer flygande.....

fale artut sa...

Grattis i efterskott! Den fina bilden på VÄNSKAP kan vara ett fint vykort. Jättefin!

Rosenvante sa...

Visst är det härligt att få vänner över hela vårt land. Håller helt med dig och hoppas verkligen det håller i sig i många många år framöver.

Anonym sa...

Vad fint skrivet! Jag känner precis likadant. En helt ny värld av vänner har öppnat sig. Och den släpper man inte iväg i första taget.

Kattis sa...

Vad kul med paket! :) (Jag har just hittat hit, kul att läsa pysselbloggar!)

stickresan sa...

Oj så mycket fina presenter. (Skulle bara titta in och tacka för peppningen i vm stickningen.) Vilket underbart fluffigt garn du fick i rosa "kryper närmare datorn för att riktgt se" :-) en sjal tänker jag direkt! Ska bli kul att se vad du gör med det.

Samtal från min trädgård sa...

Jag säger också vad skulle jag ha gjort utan min blogg? Den började som en sorts terapi, när jag gick hemma, det är den väl fortfarande i bland, men lika lycklig är jag över alla personer, som jag lärt känna på vägen. Skulle väldigt gärna vilja möta flera IRL som man säger. Kanske det kan ordnas på Syfestivalen i höst?

svartanova sa...

Som tur är får man ett begränsat antal funktioner att välja mellan att placera i almanackan. Jag försökte ta dem som jag trodde jag skulle ha mest nytta av. Att välja veckans träning var ett taktiskt försök att få igång lite rörelse. ;)

Pixi sa...

Ha!! Tycker du att jag e kreativ !!Joman tackar ,tycker jag ligger i underläge om man räknar med dej ..Tycker du e fantastiskt snabb o mångsysslare som jag inte begriiiper hur du hinner med allt o så mycket ! Jo visst e bloggvärlden bra iblnd,man får så mycket till sej ,nya mönster ,nya ideér o massor med inspiration som man inte hade fått utan att blogga ,så visst e det fördelar med internet oxå o dem får man ta vara på ,t ex personer som du !! kram =)

Emma sa...

Tack! Nej, jag tror egentligen inte att February Lady Sweater-mönstret finns på svenska. Jo, nu har jag ju gjort en översättning, men jag måste kontakta Flintknits för att kolla om det är okej att lägga ut det på bloggen... Men om du vill så skickar jag det gärna till dig via mejl.
/Emma

Mia virkar sa...

Skickar över cyberrymden en grattis hälsning i efterskott och jag håller med om att det är jätteroligt med alla nya "vänner" man träffar genom bloggandet. Har bara hållt på i en månad men det är super kul.

Sanna T Sköld sa...

Tack för kommentaren på min blogg. Härlig med goda blogg vänner. Kul när man får möjligheter att träffa dem också.
Sticka lugnt.

Emma sa...

Åh, tusen tack för dina snälla ord, jag blir så glad så jag rodnar!

Jag skickar dig mönstret på söndag, innan dess har jag tyvärr inte tillgång till det. Jag tror inte att jag glömmer, men annars så hoppas jag att du påminner mig!

/Emma

Mia stickar sa...

Ja visst är blogvärlden härlig! Alla nya vänne rman fåt och alla fina komentarer! Vi hoppas på många år till tillsammans här ute i cyberspace!

Milla sa...

Jättefin blogg. :) Så duckit du är. :) Kram